JeroenDijkstra.reismee.nl

Een eigen huis, een plek onder de zon!!!!

Goed, dit is dus mijn eigen plek onder de zon geworden. Mijn nieuwe plek. Uiteraard (hoe kan het ook anders) had ik wederom enorm geluk, week 1 van mijn terugkomst kreeg ik dit in mijn schoot geworpen.. Het was een waar krot, met goor tapijt en vies gele muren maar het was een heel fijn thuiskom project. Tussen het schilderen door kon ik wat Afrika verhalen kwijt. Geen druk, geen praatstoel, heel fijn. Iedereen die mij heeft geholpen, hierbij, Dank dank dank en meer dank. Ik denk dat ik zeer binnenkort een afscheidsverhaal ga schrijven en daarna jullie met rust laat. Groeten uit, ROtterdAm!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie