JeroenDijkstra.reismee.nl

Jerome Dikstri

De afgelopen weken zijn de dagen voorbij gevlogen, net voor het begin van de Dakar Biennale werd ik gevraagd te exposeren met mijn installatie in de gallerie van De village des arts.

De reacties tijdensde opening waren geweldig. Zodoende werd ik gevraagd ook op een andere OFF locatie te exposeren en heb ik deelgenomen aan een programma voor Art sans Frontières, die kunst toegankelijk willen maken voor kinderen.

Inmiddels ben ik op nationale tv voorbij geschoten, is mijn werk te zien geweest op Africa 7 en is er een artikel en persbericht de wereld in gestuurd met Jerome Dikstri mijn gedwongen artiesten naam...

Verder ben ik eventueel in de selectie om deel te nemen aan de Dak Art 2014!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok nu op naar de volgende opening!

Groeten uit een kunstig Dakar!

Reacties

Reacties

nori ponsi

WAT GOED!!!!! xxx

Francoise

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!

Ineke

WAUW

CECILE

Geweldig, wij zijn trots op je.
geniet van je verhalen en bedenkt de geluiden en geuren erbij. Wat zal het thuis tegen vallen.
De enige kleur hier is oranje! en is weer zover, want wij zijn hier zo kleurloos. Nog een paar weken en wij gaan ook kleur en geur opzoeken in midden- amerika. xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!