JeroenDijkstra.reismee.nl

Het einde in zicht..

Inmiddels heb ik het definitief geboekt, mijn retourticket naar de lage landen, waar de tulpen in volle bloei staan en uitgestrekte groene weiden tot de horizon lijken te reiken. Overal grazende koeien, molens, klompen en hompen kaas.

Daarnaast is me veel regen beloofd! Ik kan bijna niet wachten.

Alweer meer dan 7 maanden geleden heb ik me verwijdert van deze drassige Hollandse bodem. En om heel eerlijk te zijn, de laatste paar weken ben ik er steeds meer naar gaan verlangen. Naar wolken, groene bomen, grauwe (geplaveide!) paden, geordende steden met stoplichten en schagarijnige agenten.

Maar ook in brood, yoghurt (ongesuikerd!!) appels, pindakaas, taart!!

Goed jullie zitten er waarschijnlijk allemaal midden in en dan lijkt het misschien helemaal niet zo aanlokkelijk, maar mocht het regenen, geniet voor mij een beetje van het geluid en de opkomende geuren.

Hier schijnt de zon feller dan ooit en elke dag is het iets warmer. Niets te klagen verder, het vergaat me nog altijd goed. Ik ben verwend met de ervaringen die ik hier heb opgedaan en ik ben verwend omdat ik straks terug kan gaan.

5 juli ben ik INSHALLAH weer in Hollandse glorie. Tot ooit!

Reacties

Reacties

Denise

Wat snel gegaan he ? Zie je wel weer in de winkel grtj Denise

christina

JAAAAA!!!

christina

leuk leuk leuk!!! als je wilt kun je trouwens de eerste drie weken van augustus in mijn huis zitten als je nog niets hebt.. tot snel mon amour veel plezier daar nog de laatste dagen, nog even extra bruin bakken en dan vliegen.. kus

Françoise

Even bij komen en totziens in Adam

Sophie

Super fijn hoop je snel een knuffel te mogen geven, heb je gemist!

Joke Selders

Al heb je veel gezien, veel geleerd, ben je verrijkt etc. etc. fijn dat je weer naar Nederland komt en dichtbij bent voor allerlei zaken, leuk en heel leuk...! Goeie reis terug en gauw tot ziens, Joke

Janus, Ingeborg en Pim

Een voorspoedige reis toegewenst en tot morgen! Jeeej!!

Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!